Wednesday, October 12, 2011

Sekadarnya..

'Kasihilah orang yang engkau kasihi sekadarnya, mungkin dia akan menjadi orang yang engkau benci suatu hari nanti. Bencilah orang yang engkau musuhi sekadarnya, mungkin dia akan menjadi kesayanganmu pula suatu hari nanti.'-Hadis riwayat al-Tirmizi.


ye.sekadarnya. Bersederhanalah dalam apa-apa benda pun.
sekadarnya suka sihatmu. nanti bila diuji sedikit sakit kau tersungkur.sederhanalah kuja.kau mampu.sebab Allah tahu tahap kemampuanmu.




sabarlah.Allah jentik sikit aje ni.Moga Allah panjangkan usia ini untuk kebajikan. Sempat jadi anak yang solehah. sempat berbakti pada mak ayah. sempat buat semua bahagia. Amin.

aku mungkin senyum.tp hati aku mungkin xsenyum macam dulu.aku mungkin ketawa.tapi jiwa aku mungkin tak ketawa sama macam dulu.maap sahabat..aku cuba jadi aku.Aku yang dulu.:)

No comments: