Tuesday, October 2, 2012

AdaMu

Allahumma solli ala Muhammad.Waala 'alihi wasahbihi wasallam.

Allah, hari ini sungguh menekan jiwa.
Allah, hari ini imanku sangat teruji.
Allah, hari ini juga, aku mengalir air mata kerana membencikan dia.

Allah,ampunkan hambaMu yang hina ini Allah.
Tak boleh kutahan rasa benciku ini.
Semoga Allah membuang kemeluatan ini.
Membuangkan rasa kebencian ini.
benci rasa benci ini.

Malam ini, melayankan lagu adaMu.
Megesankan.
megesankan.
T_T

Merenung keluar jendela
melihat kebesaranNya
mensyukuri segala nikmat
yang dikurnia Nya didunia

Kau berikan ku kekuatan
tuk berpegang pada jalan
walau penuh dengan cabaran
ku tahu ku adamu Tuhan

Kerna Kau yang Satu
yang setia bersamaku
dikala kujatuh
kubangkit kernaMu

ku tahu kuaadaMu
disisiku selalu
bantulah hambaMu mencari keredaanMu.

Ku tahu ku ada Mu.
Ku ada Mu selalu.


Kerna aku ini tak suka mengganggu hidup orang lain, maka timbal baliknya, sila jangan ganggu kehidupan aku yang lemah lagi menghinakan ini dimata kau.Bukan nak belagak baik bos.Aku sedang sangat cuba nak belajar jadi baik.Sumpah.Aku tak susahkan sesiapa.Cuma Allah tahu apa rasanya diperkatakan sebegitu rupa.Mogalah ini menjadi tarbiyah buat aku.Allah,kekuatan itu milikMu.

Ujian.

Sila rujuk 89: 15.
Bergembiralah mereka yang diuji! Allah telah memuliakan kalian!
Alhamdulillah tsummal hamdulillah!

No comments: