Sunday, July 31, 2011

yes.Besalah lagi.

bismillah.

semenet.

...
....
.....
...

duamenet.

...
....
.....
...

tigamenet.

...
....
..

peh.besalah gila rasa hati.len kali,bawak la laju2 lagi.gelabah punya zai.
jantung ak rasa nak meletuup.
kalo kene,redho la yea.salah ko pun zai.

untuk kawan2 kem yang tak dapat aku sertainya,
ampun maaf jua diminta.
walaupun aku bajet macamlah semua org baca belog aku,
tp sebenanya,aku xyakin aku mampu nak mintak maaf kat dunia nyata camni punya ayat.
yes.aku tak berapa kuat lah nak jumpa korang.
malu.serba salah pun ade juga.
aku.
mintak maaf sekali lagi.
aku bertekad,aku tarik diri dari kelab ini.
tekad?yah.bunyik macam bagus.
next sem aku minta semoga kamukamu dapat melantik setiausaha yang lebih komited,dan berpengetahuan luas berbanding tahun ini.
hampeh punya s.u


oh ya.selamat menyambut ramadan.
Ya Allah, kalau ini ramadan terakhir aku,
moga puasa aku bukan setakat dapat lapar dan haus saje.
moga Allah terima amalan yang tak seberapa nih.
Moga semua sudi memaafkan salahku yang berbukit2.

Buat bapak.
moga bapak jugak kuat nak puasa.
ade sedih dalam mata bapak.

.Moga Allah memudahkan setiap tugasan para hambanya.

ameen.
.mood.menanges.

MySpace
dapat jerit camni pun bes jgk ni.


No comments: