Thursday, August 5, 2010

kemerapuan..

salam..

mari menyapu sampah yang berselerakan disetiap penjuru belog ini..

ish,sungguh tak bertanggungjawab la cik tuan ponya

belog.huh!ni

nk mara ni

!

iSh3..

Al-maklumlah, semenjak sibuk dengan aktiviti kampus (aceh,cam la ko tu pengarah.haha..),x sempat la aku nak menyinggah ke belog yang lawa nih.

amboi

~

tapi xmengapa.

kita proceed ke crita yang seterusnya.

minggu halawatul Rabitah baru berlalu beberapa ketika yang lepas.

aku telah menyertai pertandingn memasak tanpa api..

WoHa!!

memasak la ko zai.men campak2 aje la.da katenye tanpe api,jadik,aku bersepakat same syuhada same syahada wat sendwich aje la kut.xya nak ssh2.bukan target menang kan..kite masok sebab..(heh,rasenye tiade sedikit pun unsur paksaan).so,

aku dengan kembang hatinye memberikan kerjasama 200% kepada team memasak kami.haha..cam la da sampai peringkat antara bangsa.,.

Alhamdulillah..bende yang kunun2 kami masak ni, telah berjaya mendapat nombo 3.hek.ok la..ade gak jajan2 hamper..XD

kemudian,ari2 yang berikutnye, aku de g gerko untuk meninjau2 exhibition.ala,pameran2 cikgu2 kat situ menawarkan kepelbagaian hadiah.hik2..ni,kami membuat kolam.

untuk pesta ponggal.

ohohoi.hampir terlupa..kelas aku dan aku juga telah menyertai pertandingan choral sepiking.amboi ko jah,berbuih2 ngapal itu kertas skrip..

cayalah.sgt bez.crita-criti selanjutnya bolehlah didapati daripada belog kelas kami yang terchenta..

pixas tidaklah banyak.kerana banyak gambo aku disitu tidak mencapai certificate boleh dipaparkan.heh..selebet xcun la senang cita.hik3..

lastLy, kami sepatutnya pergi ke PwTc atas urusan negara iaitu menghadiri Majlis Penutupan Tilawah Antarabangsa..

namun..

apakan daya..bas rosak!

frust la amat..aduhai..

kami da siap sedia tunggu di garaj dengan tawa riang..tetapi,memang bukan rezeki kami la kut, sebab,sejam lepas kami tunggu, pihak atasan mengatakan bahawa kami tidak memponyai transpot untuk menapak ke pWtc nun..tidak mengapalah.sesungguhnya Allah tahu apa yang baik untuk hambanya..


untuk enti kali ini,pixas x dpt nak klua..haish..knape entah la.da nak dekat pat kali aku edit..xpe.t ak post gambo2 berkenaan yep~

yang baik,

zai

(n_n)

No comments: